![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg må indrømme, jeg ikke har rearly kigget på Aria før, jeg har haft et hurtigt kig før, men måske jeg skulle have et andet udseende, de kan være værd at bruge, hvis de er billige.
| |||
| |||
| Den ugentlige Tilbud er ... godt, de er temmelig speciel. Nogle forbandet gode tilbud på her, hvis du støvtætte gennem krats. Diamons i fecal spørgsmål, min ven. Diamanter i fecal sagen. .... måske jeg skulle have det som min SIG ... Har du et godt ring til det ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg synes priserne med Novatech at være meget gode til nogle ting, ikke så competative med andre.
Da jeg gjorde min opbygge jeg kommer fra ising, Ebuyer og Novatch. Novatech var tilfældet, og PSU jeg ønskede (både thermaltake;)) og CPU omkring 30 quid billigere (den Q6600) og RAM billigere. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Lyder som et godt sted at source komponenter. * bogmærkede * |
|
| |||
| |||
| At det er helt sikkert! |
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde denne bogmærkede for alle websteder |
|
| |||
| |||
| Et andet godt sted at tjekke ud er www.scan.co.uk |
|
| |||
| |||
| Ved magt Greyskull! Tom, det pågældende sted er ... ... Min guder ... Hvad har jeg gjort med mit liv indtil videre?! Jeg har faktisk ikke finde mening i et websted. Den virker bare syntes amusingly upassende. Men Scan Computers UK netop officielt besatte første på min liste. Noterer sig, mennesker. Tage til efterretning. |
|
| |||
| |||
| Yea, scanning er også godt, men jeg har konstateret, at selv tæt, de er blevet slået i pris som andre steder, som jeg har meget næsten bestilt form dem før, men jeg endte med at gå elseware fordi det var billigere. |
|
| |||
| |||
| Eh? I engelsk skal du parre ![]() Som i panda. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop på All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 10. sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |