![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik moet toegeven, ik heb niet rearly keek Aria voor, ik heb een snelle blik voor, maar misschien zou ik nog eens kijken, kunnen zij de moeite waard zijn om gebruik te maken als ze zijn goedkoop.
| |||
| |||
| De wekelijkse Specials zijn ... Nou, ze zijn heel bijzonder. Sommige verdomd goede koopjes er, als je via de dross stofdicht. Diamons in fecale materie, mijn vriend. Diamanten in fecale materie. .... Misschien moet ik hebben dat mijn sig ... Heb je een goede ring aan haar ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vind de prijzen met Novatech te zijn heel goed in bepaalde dingen, niet zo concurrerend met anderen.
Toen ik heb mijn bouw ik afkomstig uit Dabs, Ebuyer en Novatch. Novatech was het geval en ik wilde PSU (zowel Thermaltake;)) en de CPU ongeveer 30 pond goedkoper (de Q6600) en het RAM-geheugen goedkoper. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Klinkt als een goede plek om te source componenten. * bookmark * |
|
| |||
| |||
| Dat het zeker is! |
|
| |||
| |||
| Ik houd deze bladwijzer voor alle sites |
|
| |||
| |||
| Een andere goede plek om te bekijken is www.scan.co.uk |
|
| |||
| |||
| Door de macht van Greyskull! Tom, die site is ... ... Mijn goden ... Wat heb ik gedaan met mijn leven tot nu toe? Ik heb niet echt zin vinden in een website. Het leek net amusingly ongepast. Echter, Scan Computers UK net officieel bezette delen eerst op mijn lijst. Kennis te nemen, mensen. Neem notitie. |
|
| |||
| |||
| yea, scan is ook goed, maar ik heb geconstateerd dat, hoewel dicht, zij zijn geslagen in de prijs van andere plaatsen, zoals ik al bijna besteld vorm hen voor, maar ik belandde elseware gaan omdat het goedkoper was. |
|
| |||
| |||
| Eh? In het Engels aub mate ![]() Zoals in de panda. |