![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg var også forsøger at finde ud af, hvad det betød, betyder det bare, alle komponenter er billige der, at du var der ønsker?
| |||
| |||
| Ikke overraskende, jeg får, at et parti. Jeg var ganske enkelt betyder, at scan.co.uk var så virkelig awesome som at invitere mig til reevaluate mit liv. Dette er naturligvis absurd. Jeg kan ikke have sådanne reevaluations så hyppigt som i år er at præsentere lejlighed. [EDIT] Og enhver, der følger heraf, at enten er sindssyg eller en psykiater. Uanset hvad, der er dybt skræmmende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænkte du måske - som jeg hvorfor redigeres i Panda!
| |||
| |||
| Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
| |||
| |||
| Hurtig! Alle løber fra Thingie! Han / Hun er en psykiater camoufleret som en, der kender til computere! [EDIT] Ligestilling mellem kønnene .... |
|
| |||
| |||
| Darn, du fanget mig ![]() Af den måde, jeg er en fyr |
|
| |||
| |||
| Endnu mere frygtindgydende. Hvem ved, hvad der er sket på denne sofa. Dette er ikke at hjælpe min psuedo-paranoia! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Underholdende tråd ![]() Jeg ønsker ikke at genere dig, har nu betalt og bestilt, men jeg har haft de samme ting et par gange, og alle jeg har haft at gøre, er at skubbe i strømkablet (ekstern) lidt længere, eller bare vrikke det lidt. Om som un-professionelle som - * cue irsk accent thingie! (IT Crowd) * at slukke den og om igen * Tilbage til mig normal god ole Dorrseeet arccent, nemlig en comboine 'arvesta til at deltage! * - Men hey, det virkede.
|
| |||
| |||
| Jeg kan godt lide den måde, denne tråd har gradvist flyttet off topic ![]() |
|
| |||
| |||
| Off-topic samtaler er tilladt ... Jeg tror ... Vi får modded snart, er vi ikke? Og tak for de råd 4D, men det var den anden ting, jeg kontrolleres. Jeg har "faste" alt for mange problemer med de forskellige computere omkring mit hus ved wiggling nogle forbindelse eller andre, eller bare, som De siger, "at slukke den og om igen«. Det er altid en af mine første metoder til fastgørelse af computere. |