![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olin myös yrittää selvittää, mitä se tarkoitti, ei se tarkoita vain kaikki komponentit ovat halpoja siellä, että olitte haluavat?
| |||
| |||
| Ei ole yllättävää saan, että paljon. Olin yksinkertaisesti sitä, että scan.co.uk oli niin todella mahtavia kuin kutsua minua reevaluate elämääni. Tämä on tietenkin absurdi. En voi ottaa tällaista reevaluations niin usein kuin tämän vuoden esittää tilaisuus. [EDIT] Ja se, joka seuraa, että on joko hullu tai psykiatri. Joka tapauksessa, hyvin pelottava. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulin, saatat - jota miksi muokattu Panda!
| |||
| |||
| Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
| |||
| |||
| Quick! Kaikki alkaa Thingie! Hän on psykiatri naamioitu joku, joka tietää tietokoneet! [EDIT] Sukupuolten tasa-arvo .... |
|
| |||
| |||
| Darn, sinun pyydetty minulle ![]() Sivumennen sanoen olen mies |
|
| |||
| |||
| Vielä kauhistuttavana. Kuka tietää, mitä tapahtui, että sohvalla. Tämä ei auta minun psuedo-paranoia! |
|
| |||
| |||
Viihdyttävä säikeen ![]() En halua ärsyttää teitä, joilla on nyt maksettu ja määräsi, mutta en ollut sama asia pari kertaa, ja kaikki Olen oli tehtävä on kiilata Virtakaapelin (ulkoinen) hieman pidemmälle, tai vain ketkuttaa sitä hieman. Suunnilleen yhtä un ammattimaisille kuin - * cue Iiri aksentti thingie! (IT Crowd) * kytkeminen pois päältä ja uudestaan * Palaa minulle tavanomaisen hyvän ole Dorrseeet arccent, nimittäin yksi comboine "arvesta liittyä! * - Mutta hei, se toimi.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Pidän siitä, miten tätä säiettä on vähitellen siirtynyt pois aihe ![]() |
|
| |||
| |||
| Off-topic keskustelut ovat sallittuja ... Luulen ... Aiomme saada modded pian, ei ole meidän? Ja kiitos neuvosta 4D, mutta tämä oli toinen asia tarkistin. Olen "kiinteitä" aivan liian monia kysymyksiä, jotka liittyvät eri tietokoneiden noin minun talossa wiggling jonkinlainen yhteys tai muut, tai yksinkertaisesti, kuten te sanotte, "kääntämällä sitä pois, ja uudelleen". Se on aina, eräs ensimmäisistä menetelmistä vahvistamisesta tietokoneissa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettavaa tietokonetta Kaikki Night | duskmon10 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 10. Sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |