![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik was ook proberen uit te werken wat het betekent, is het net: alle onderdelen zijn goedkoop daar dat je wil?
| |||
| |||
| Ik krijg ook niet dat een partij. Ik was gewoon inhoudt dat scan.co.uk was zo echt geweldig te nodigen me reevaluate mijn leven. Dit is natuurlijk absurd. Ik kan niet met dergelijke reevaluations zo vaak als dit jaar is de presentatie van de gelegenheid. [EDIT] En wie volgt, dat is ofwel gek of een psychiater. Hoe dan ook, zeer beangstigend. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht dat u misschien - die ik waarom bewerkt in Panda!
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|
| |||
| |||
| Snel! Iedereen loopt van Thingie! Hij / Zij is een psychiater vermomd als iemand die alles weet over computers! [EDIT] Gelijkheid van mannen en vrouwen .... |
|
| |||
| |||
| Balen, u gevangen me ![]() Door de manier waarop ik ben een vent |
|
| |||
| |||
| Nog meer beangstigend. Wie weet wat er gebeurde op die bank. Dit is niet helpen mijn psuedo-paranoia! |
|
| |||
| |||
Onderhoudende draad ![]() Ik wil niet te ergeren u, met nu betaald en besteld, maar ik heb het zelfde ding een paar keer, en ik heb er te doen is druk in de voedingskabel (externe) een beetje verder, of gewoon wiebelen ze een beetje. Over de VN-professionele als - * cue Iers accent thingie! (IT Crowd) * Wat het uit en weer * Terug naar mij gebruikelijke goede ole Dorrseeet arccent, wit een comboine 'arvesta te treden! * - Maar he, het werkte.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ik hou van de manier waarop deze draad is geleidelijk verplaatst off topic ![]() |
|
| |||
| |||
| Off-topic conversaties zijn toegestaan ... Ik denk dat ... We're going to get modded snel, niet wij? En bedankt voor het advies 4D, maar dat was het tweede wat ik gecontroleerd. Ik heb 'vaste' veel te veel problemen met de verschillende computers rond mijn huis door wiggling enkele verbinding of andere, of gewoon, zoals u zegt, 'keerpunt het uit en weer'. Het is altijd een van mijn eerste methoden voor de vaststelling van computers. |