![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ble også prøver å finne ut hva det betydde, betyr det bare at alle komponentene er billige det at du ønsker?
| |||
| |||
| Unsurprisingly jeg meg som en masse. Jeg var bare antyde at scan.co.uk var så virkelig awesome som å invitere meg til å revurdere mitt liv. Dette er selvfølgelig absurd. Jeg kan ikke ha slike reevaluations så ofte som i år presenterer muligheten. [Edit] Og alle som følger som enten er sinnssyk eller en psykiater. Uansett dypt skremmende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenkte at du kanskje - som jeg hvorfor redigert i Panda!
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Sitat:
![]() |
|
| |||
| |||
| Raskt! Alle kjøres fra Thingie! Han / Hun er en psykiater kamuflert som noen som vet om datamaskiner! [Edit] Likestilling .... |
|
| |||
| |||
| Darn du fanget meg ![]() By the Way Jeg er en fyr |
|
| |||
| |||
| Enda mer skremmende. Hvem vet hva som skjedde på at sofaen. Dette er ikke hjelpe meg psuedo-paranoia! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Underholdende tråd ![]() Jeg ønsker ikke å irritere deg, har nå betalt og organisert, men jeg har hatt det samme et par ganger, og alt jeg har å gjøre er å presse på strømledningen (ekstern) litt lenger, eller bare wiggle det litt. Om som FN-profesjonelle som - * signalet irsk aksent thingie! (IT menneskemengder) * Slå den av og på igjen * Tilbake til meg vanlig god ole Dorrseeet arccent, vidd en comboine 'arvesta til å delta! * - Men hei, det virket.
|
| |||
| |||
| Jeg liker den måten denne tråden har gradvis flyttet off topic ![]() |
|
| |||
| |||
| Off-topic samtaler er tillatt ... Jeg tror ... Vi skal få modded snart, er ikke vi? Og takk for rådene 4D, men det var andre ting jeg sjekket. Jeg har "fast" altfor mange problemer med de forskjellige datamaskiner rundt huset mitt av wiggling noen forbindelse eller andre, eller som du sier, "å slå den av og på igjen. Det er alltid en av mine første metoder for innfesting datamaskiner. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop på hele natten | duskmon10 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 14 | 10nde sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |