![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, har det en smule, så vi må hellere komme tilbage til emnet.
| |||
| |||
| Citat:
![]() Og du har ret! Det er virkelig .. Du tror, du har noget virkelig frygteligt galt, tilbringe hele natten ligegyldig. Giv op slukke, og gå på vågeblus. Næste dag du tænder den, og det virker ... Det må være Gud Teknologiske udøve sin magt, HES natlig du ser.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| At Gud of Technology har nogle underlige vaner. Fortæl mig jeg er ikke den eneste person her vredet nok at få øje på dette ... |
|
| |||
| |||
| lol Yea, din ikke den eneste |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selvfølgelig hvis du fik en MAC så ville du ikke have nogen problemer
| |||
| |||
| Jeg kunne lide det! Jeg ved Mac-brugere har hardwareproblemer (næsten) som jævnligt som dos eller Linux-brugere! Fordelen er, hvis noget går galt med en Windows-eller Linux-maskine, kan vi swap out dele indtil noget virker! Kan Mac-brugere gøre det samme? Nå kan de?! Det er faktisk en geniune spørgsmål. Jeg kender ikke ... Ben - En deprimeret Windows-bruger, og selvglad Kubuntu bruger. |
|
| |||
| |||
| Stort set alt på en Mac (eller i det mindste skrivebordet Mac Pro) kan erstattes af brugeren. MacBook-brugere kan gøre batterier, hukommelse og harddiske, men det anbefales, at de tager det til en forretning for noget andet - ellers er det brud garantien. Den iMacs, hvor alt er indbygget i en skærm jeg mener er de mest vanskelige. Men som jeg sagde, jeg tror på Mac Pro - især nu, de bruger Intel Core 2 duos stedet for Power PC processorer, alt er smuk mange bruger udskiftelige - har en 2 grand starter pris skønt! (Dette er grunden til, at jeg ikke har en Mac Pro). |
|
| |||
| |||
| Så jeg står korrigeret og behørigt kritiseret. Men der er stadig ingen undskyldning for at ligne et 1970'erne ide om, hvad 'The Future' udseende. Alvorligt? Alt dette hvidere end hvid plast? What're du forsøger at vise / skjule? Nu er jeg bare desperat søger efter grunde Mac'er er ringere ... |
|
| |||
| |||
| Du behøver vide, at Mac Pro er metal ikke dig? (Super skrivebordet en). Og leveres med 2 x Quad cores som standard og kan have op til 32 GB RAM? |
|
| |||
| |||
| Det er ganske god, men de forstår stadig ikke spille spil |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop på All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 10. sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |