![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het heeft een beetje, zodat we maar beter weer terug op het onderwerp.
| |||
| |||
| Citaat:
![]() En je hebt gelijk! het is echt .. Je denkt dat je iets echt verschrikkelijk verkeerd, de hele nacht gehannes. Geven uit te schakelen, en ga slapen. Volgende dag u het op en het werkt ... Het moet de God van Technologie het uitoefenen van zijn macht, HES nachtdieren die je ziet.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Dat God van technologie heeft een aantal vreemde gewoontes. Vertel me dat ik ben niet de enige persoon die hier gedraaid genoeg om deze plek ... |
|
| |||
| |||
| lol yea, je niet de enige |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Natuurlijk als je aan de MAC dan zou je geen problemen
| |||
| |||
| Ik resent dat! Ik weet mac gebruikers hebben hardware problemen (bijna) zo regelmatig als DOS of Linux gebruikers! Het voordeel is, als er iets mis is met een Windows-of Linux-machine, we kunnen omwisselen delen tot iets wat werkt! Kunnen Mac-gebruikers hetzelfde doen? Wel kunnen ze? Dat is eigenlijk een GENIUNE vraag. Ik weet het niet ... Ben - Een depressief windows gebruiker en zelfvoldaan kubuntu gebruiker. |
|
| |||
| |||
| Zowat alles op een Mac (of op zijn minst de desktop Mac Pro) kan worden vervangen door de gebruiker. MacBook gebruikers kunnen doen batterijen, geheugen en harde schijven, maar het wordt aanbevolen dat ze meenemen naar een winkel voor iets anders - anders holtepercentage de garantie. De iMacs waar alles is ingebouwd in het ene scherm naar mijn mening de moeilijkste. Maar, zoals ik al zei, ik geloof in de Mac Pro - vooral nu zij gebruiken Intel Core 2 duo's in plaats van de Power PC-processors, alles is pretty much gebruiker vervangbare - heeft een 2 grand uitgangspunt prijskaartje al! (Dit is de reden waarom ik niet over een Mac Pro). |
|
| |||
| |||
| Dan sta ik gecorrigeerd en voldoende chastised. Echter, er is nog geen excuus voor 1970 kijkt op een idee van wat 'de toekomst' eruit ziet. Serieus? Al dat witter dan witte plastic? What're je probeert aan te tonen of te verbergen? Nu ik ben gewoon wanhopig zoeken naar redenen Macs zijn inferieur ... |
|
| |||
| |||
| U weet wel dat de Mac Pro is metaal don't you? (De super een desktop). En wordt geleverd met 2 x Quad-cores als standaard en kan maximaal 32 GB RAM-geheugen? |
|
| |||
| |||
| Dat is best goed, maar ze nog steeds geen games spelen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop op All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA's | 14 | 10e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |