![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, har det litt, slik at vi fikk bedre komme tilbake på emnet.
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Og du har rett! det er virkelig .. Du tror du har noe forferdelig galt, tilbringe hele natten fiddling. Gi opp slå av og sovne. Neste dag du slår det på og det fungerer ... Det må være guden for teknologi exerting sin kraft, HMS nattlige du ser.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| At Gud of Technology har noen odde vaner. Fortell meg Jeg er ikke den eneste personen her vridd nok til å få øye på dette ... |
|
| |||
| |||
| lol stemmer, vil ikke den eneste |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selvfølgelig om du hadde en MAC så du ville ikke ha noen problemer
| |||
| |||
| I seg det! Jeg vet at Mac-brukere har programvareproblemer (nesten) som regelmessig som dos eller Linux-brukere! Fordelen være, hvis noe går galt med en Windows-eller Linux-maskin, kan vi bytte ut deler til noe som fungerer! Kan Mac-brukere gjøre det samme? Vel kan de? Det er faktisk en geniune spørsmål. Jeg vet ikke ... Ben - En deprimert windows bruker, og selvtilfreds KUbuntu bruker. |
|
| |||
| |||
| Ganske mye alt på en mac (eller i det minste den stasjonære Mac Pro) kan skiftes av brukeren. Macbook brukere kan gjøre batterier, minne og harddisker, men det anbefales at de tar det til en butikk for noe annet - ellers er det voids garantien. Den imacs der alt er bygget inn i en skjerm tror jeg er den vanskeligste. Men, som jeg sa, jeg tror på Mac Pro - spesielt nå de bruker Intel Core 2 duos stedet for strøm PC-prosessorer, alt er ganske mye bruker utskiftbare - har en 2 grand starter prislappen though! (Dette er hvorfor jeg ikke har en Mac Pro). |
|
| |||
| |||
| Så jeg står korrigert og passende chastised. Men det er likevel ingen unnskyldning for å se ut som en 1970 idé om hva "The Future" ser ut. Seriøst? Alle som hvitere enn hvit plast? What're du prøver å bevise / skjul? Nå er jeg bare desperat søker etter årsaker Mac er dårlig ... |
|
| |||
| |||
| Du vet at Mac Pro er metall ikke deg? (The super skrivebordet en). Og leveres med 2 x Quad kjerner som standard og kan ha opptil 32 GB RAM? |
|
| |||
| |||
| Det er ganske bra, men fortsatt ikke spille spill |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop på hele natten | duskmon10 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 14 | 10nde sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |