![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det har lite, så vi hade bättre komma tillbaka till ämnet.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() Och du har rätt! det är verkligen .. Tror du att du har något riktigt hemskt fel, spendera hela natten fuskande. Ge upp stänga av och gå till vila. Nästa dag du sätter på den och det fungerar ... Det måste vara Gud för teknik att utöva sin makt, HES nattlig du ser.
|
| |||
| |||
| Att Gud of Technology har en del konstiga vanor. Tala om för mig Jag är inte den enda personen här vridna nog att upptäcka det här ... |
|
| |||
| |||
| lol ja, du inte bara en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Naturligtvis Om du har en MAC då du inte skulle ha några problem
| |||
| |||
| Jag igen det! Jag vet att Mac-användare har maskinvaruproblem (nästan) så regelbundet som DOS eller Linux-användare! Fördelen är, om något går fel med en Windows-eller Linux-maskin, vi kan byta ut delar tills något fungerar! Kan Mac-användare göra samma sak? Tja kan de? Det är faktiskt en geniune fråga. Jag vet inte ... Ben - En deprimerad Windows-användare och självbelåten Kubuntu användaren. |
|
| |||
| |||
| Ganska mycket allting på en Mac (eller åtminstone skrivbordet Mac Pro) kan bytas ut av användaren. MacBook-användare kan göra batterier, minne och hårddiskar men det rekommenderas att de tar det till en butik för något annat - annars hålrumsinnehåll garantin. Den iMac där allt är inbyggt i en skärm tror jag är den svåraste. Men som sagt, jag tror på Mac Pro - särskilt nu de använder Intel Core 2 duos stället för Power PC-processorer, allt är ganska användaren utbytbara - har en 2 grand börjar prislapp dock! (Detta är anledningen till att jag inte har en Mac Pro). |
|
| |||
| |||
| Då jag står korrigerad och lämpligt chastised. Men det är fortfarande ingen ursäkt för att se ut som en av 1970-talet uppfattning om vad "framtiden" utseende. Allvarligt? Allt som vitare än vit plast? What're du försöker att visa / dölja? Nu är jag bara desperat söker efter skäl Mac är sämre ... |
|
| |||
| |||
| Du vet väl att Mac Pro är metall inte du? (Superreducerade skrivbordet en). Och levereras med 2 x Quad kärnor som standard och kan ha upp till 32 GB RAM? |
|
| |||
| |||
| Det är ganska bra, men de har fortfarande inte spela spel |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bärbar dator på hela natten | duskmon10 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 14 | 10:e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |