![]() |
|
| |||
| |||
| Hehe games op een Mac, wat een hilariously nieuwe concept |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En eigenlijk kun face it, als je wil 2 quad-cores voor een computer die geen games spelen, kunt u een voor minder dan 2 mille
| |||
| |||
| Citaat:
'S nachts natuurlijk, die nachtelijke en alle ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dat, mijn vriend, is een computer I zal kunt u me kopen voor Kerstmis
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Zeker, maar dat het nu nacht, elke mac eigenaren, zal reeds in de hel ... Ergo, hoe kan Tom nog plaatsen? Houd de telefoon. Wanneer heeft hij laatst een bericht? Iemand controleren, snel! |
|
| |||
| |||
| Je wilt deze specs, maar op een pc |
|
| |||
| |||
| Kan een Windows OS omgaan met 32GB RAM? |
|
| |||
| |||
| Ja, ik kom regelen voor, dat u kunt bouwen voor mijn verjaardag .. Ik wil u waarschuwen dat u graag .. minder dan 20 dagen ..!
|
| |||
| |||
| OK, ik zal het voor u bouwen, kun je de onderdelen al |
|
| |||
| |||
| OK, ik krijg de onderdelen voor je, je moet betalen voor het al
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop op All Night | duskmon10 | Laptops, Mobiles & PDA's | 14 | 10e sep 2008 14:00 |
| Thread Tools | |
| |