![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi i yrittänyt käyttää PSU laskukoneiden online varmistaa yhden Ostin on correect valtaa minut bt im hyödyttömäksi ja dont tiedä, mitä kaikkia vaihtoehtoja on?
voisi joku ystävällisesti tehdä sen minulle? ![]() 1 prosessori Intel Core 2 Quad klo 2.4GHz, että i oc on 3.2ghz 4 sauvat ja ddr3 ram asus atin radion HD 3870 XT-näytönohjain 1 Seagate Barracuda 750 keikka hdd 32 meg välimuisti 2 asus dvd kirjailijoiden Dual Layer ja Light Scribe i dont ole hajuakaan mitä pci kortit ovat niin vain käyttää mitä avarage huippuluokan pc olisi 6 usb-laitteet ja 1 firewire 1 katodi 5 johtanut fanit 80mm mielestäni ja asus p5e3 palkkio emolevyn n langaton kiitos i yrittänyt tehdä tehdä laskin parhaan knowlage mutta didnt tiedä useimmat vaihtoehtoja? paljon appretiated My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty tapauksissa & Virtalähteet foorumilla.
| |||
| |||
| DOH! |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina rakentanut koneen kalliimpien osien sen hyvin, ja olen ostanut 750 watin Corsair virtalähde mutta i cant olla varma siitä, kuinka paljon mehua suorittimen tulee. Jos olin sinun Haluaisin ostaa kilowatti yksi vaikka tämä voi olla ylilyönti sekä |
|
| |||
| |||
| i suunnitteli, että ennen Ostin viime kuussa, mutta monet ovat täällä sanoi, että se olisi ehdottomasti yli alkuun ja 720 olisi adiquet |
|
| |||
| |||
| ok i otettava kaikki osat Minä saan ja sitten 2 pci-kortteja ja saada 700 90% kuormituksella ja 780 100% on tätä oikeutta? |
|
| |||
| |||
| joo, joka kuulostaa noin oikeassa. Se käyttää paljon mehua. On syytä menisin ylempänä on PSU koska se sanoo noin 720 wattia, jos u saada 750 watin virtalähde on neally antaa sille kaikki, että se on. Tämä ei ole hyvä käytäntö teidän huono virtalähde ja lopulta se kuolee valitettavasti. Tämän vuoksi sinun pitäisi suunnitella tulevaisuutta varten futute päivityksiä, kuten RAM-moduuleja muiden kiintolevyajureina enemmän Tuulettimet jne. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HELP, Dont Know 1. asia tietokone .. | Siman6969 | Kotelot & Virtalähteet | 8 | 25 marraskuu 2009 14:34 |
| Dont Know What I Wanna Do - Tarvitsetko Työllisyys Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25th Feb 2009 12:14 |
| Dont kokeile tätä kotona | redden137 | Kotelot & Virtalähteet | 16 | 2nd Lokakuu 2008 08:41 |
| Tarvitsen apua ja i dont tiedä, minne mennä? | Sasquatch | Rautatavaran Chat | 12 | 22. Maaliskuu 2008 04:36 |
| Tarvitsetko apua, mutta dont KNO wat kanssa | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26th Aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |