![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hei jeg prøvde å bruke PSU kalkulatorer på Internett for å kontrollere at den jeg kjøpte er correect strøm for meg bt im unyttig og dont vite hva alle valg?
Kunne noen gjør det for meg? ![]() 1 prosessor Intel Core 2 Quad på 2,4 GHz som jeg vil OC til 3.2ghz 4 pinner av ddr3 ram asus ati radion HD 3870 XT-grafikkort 1 Seagate Barracuda 750 gig HDD med 32 meg cache 2 asus dvd skribenter Dual Layer og lys SCRIBE jeg dont har en anelse hva PCI-kort er så bare bruke det en avarage avansert PC ville ha 6 USB-enheter og 1 firewire 1 katoden 5 ledede fans 80mm tror jeg og en asus p5e3 premium hovedkortet med n trådløst takket jeg prøvde do do kalkulatoren til den beste av mine knowlage men didnt vet de fleste av valgene?? mye appretiated
Min System: Cewy er rart macine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Flyttet til Bærevesker & Strømforsyning forum.
|
|||
|
|||
|
DOH!
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har nylig bygget en maskin med høy slutten deler i den også, og jeg har kjøpt en 750 watts Corsair strømforsyning men jeg skrånende være sikker på hvor mye juice CPU vil ta. Hvis jeg var deg jeg ville kjøpe en kilowatt en selv om dette kan være overkill så vel
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg var som vurderer det før jeg kjøpte den siste måneden, men mange medlemmer her sa at det ville definitivt være over toppen, og 720 ville være adiquet
|
|
|
|||
|
|||
|
ok jeg satte i alle delene jeg vet jeg får, og deretter sette 2 PCI-kort og få 700 til 90% Beregnigner og 780 til 100%, er dette sant?
|
|
|
|||
|
|||
|
yeah som lyder omtrent rett. Den bruker mye saft. Det derfor jeg ville gå høyere opp i PSU er fordi det står om 720 watt hvis u ha en 750 watts strømforsyning er det neally gir alt det har. Dette er ikke en god praksis for dårlig strømforsyning og etterhvert vil det dø dessverre. Dette er hvorfor du bør planlegge for futute oppgraderinger som RAM-moduler andre harddisker mer Fans etc.
|