![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er behov for en ny PSU. Men jeg ved ingenting om PSU's og spekulerede på, hvad jeg har brug toknow at være i stand til at købe den rigtige for mig? thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du prøve at bruge dette regnemaskine, der vil give dig en watttal kræves, når du har denne værdi, kan du vende tilbage hertil, så fortæl os værdien, og dit budget, så vi kan få et kig til PSU for dig.
| |||
| |||
| det kom ud til at være 166w, jeg har i øjeblikket en bestand 250w PSU. Jeg har rececently købt et nyt grafikkort, men ikke synes at tjekke magt bortledning af det nye kort. med det nye kort i mit setup trækker 217w. tak igen. |
|
| |||
| |||
| og det synes mærkeligt, at det cam eout at lave, er du sikker på, at du lægger i alle de rigtige commponents? kan du vise en liste over de komponenter i computeren, og den nye gfx kort? |
|
| |||
| |||
| landets grundlæggende, denne maskine http://www.packardbell.co.uk/product...X19701-46.html men med et nVidia BfG 8800 GT OC2. Jeg troede, det var lidt lavt også. skål. |
|
| |||
| |||
| Jeg fik beregningsenheden siger abour 360W, så jeg vil sige en god 400W eller 500W PSU ville være godt, og giver mulighed for fremtidig ekspansion, hvad der er prisintervallet du har for PSU? |
|
| |||
| |||
| Jeg duno reli noget op til gerne £ 80 jeg dont kende hvad man skal kigge efter. har kigget rundt på internettet og læse noget om strømstyrken på 12V jernbane er mere vigtigt end watttal af PSU. så im jus forveksles generelt. tak igen. |
|
| |||
| |||
| ok, og jeg vil have et lille kig for omkring denne pris, og vil efter et par muligheder. EDIT: Jeg tænkte, ønsker du den PSU at være modulær eller ej? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den Corsair er altid godt, bare se efter et velrenommeret mærke (google!), Høj ampere på 12 V, og over 500W (Corsair 450 er OK for)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|