![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tarvitsevat uuden PSU. Olen kuitenkin tiedä mitään PSU: n ja oli mietit mitä tarvitsen toknow voi ostaa oikea minulle? kiitos etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kokeilla tämä Laskin, että teille teho tarvitaan, kun olet tämän arvon, tule tänne, kerro meille arvo sekä budjettiin, voimme olla etsiä PSU sinulle.
| |||
| |||
| se tuli ulos on 166w, i on tällä hetkellä varastossa 250W PSU. Olen rececently ostanut uuden näytönohjaimen, mutta ei usko tarkistaaksesi teho hukkaamisen uusi kortti. kanssa uuden kortin minun setup vetää 217w. kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| hyvin se tuntuu oudolta, että nokka eout että alhainen, oletko varma, että otetaan kaikki oikeat commponents? Voitteko luetella osat tietokone, ja uusi gfx-korttia? |
|
| |||
| |||
| sen periaatteessa, tämän koneen http://www.packardbell.co.uk/product...X19701-46.html mutta jossa on nVidia BFG 8800 GT OC2. Luulin, että se oli hieman alhainen liikaa. hurraa. |
|
| |||
| |||
| Sain laskin sanomalla abour 360W, niin haluaisin sanoa, hyvä 400W tai 500W PSU olisi hyvä, ja mahdollistaa tulevaisuudessa kasvua, mikä on hintaluokassa olet varten PSU? |
|
| |||
| |||
| i duno luotet jopa kuten £ 80 i dont tiedä, mitä etsiä. Katsoin ympäri Internetiä ja lukea jotain ampeeriluku annetun 12v rautatie on tärkeämpää kuin wattiluku on PSU. niin im jus sekoittaa yleensä. kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| ok, hyvin Otan hieman etsiä noin, että hinta ja julkaisee muutamia vaihtoehtoja. EDIT: Ajattelin vain, haluat PSU on modulaarinen vai ei? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Corsair ovat aina hyvä, vain etsiä arvostettu tuotemerkki (google!), Korkea ampeeri on +12 V, ja yli 500W (kaapparilaiva 450 on OK liian)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|