![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben in de behoefte van een nieuwe PSU. Maar ik weet niets van PSU's en vroeg me af wat ik nodig heb toknow te kunnen kopen, de juiste keuze voor mij? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer met behulp van dit rekenmachine, dat geeft je een wattage nodig, zodra je die waarde hebben, kom terug, vertel ons de waarde, en uw budget, dan kunnen we eens kijken voor een PSU voor je.
| |||
| |||
| kwam te zijn 166w, ik momenteel een voorraad 250W PSU. Ik heb rececently kocht een nieuwe grafische kaart, maar dacht niet na te gaan of het energieverlies van de nieuwe kaart. met de nieuwe kaart in mijn setup trekt 217w. nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| en lijkt het vreemd dat het cam eout dat laag, weet je zeker dat je in de juiste commponents? kunt u een lijst van de componenten in uw computer, en de nieuwe gfx kaart? |
|
| |||
| |||
| haar wezen, deze machine http://www.packardbell.co.uk/product...X19701-46.html maar met een nVidia BFG 8800 GT OC2. Ik vond het een beetje te laag. sante. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de rekenmachine zegt abour 360W, dus ik zou zeggen een goede 400W of 500W PSU zou goed zijn, en laat voor uitbreiding in de toekomst, wat is de prijs die u voor de PSU? |
|
| |||
| |||
| i duno betrouwbaar iets aan willen £ 80 i dont weet wat te zoeken. hebben zich rond het internet en lees iets over de stroom op de 12V rail wordt belangrijker dan het wattage van de PSU. zo im jus verward algemeen. nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| ok, nou ik heb een beetje rond kijken voor deze prijs en zullen na een paar opties. EDIT: Ik dacht, wil je de PSU te modulair of niet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De Corsair zijn altijd goed, kijk voor een gerenommeerd merk (google!), Hoog ampère op +12 V, en meer dan 500W (corsair 450 is OK te)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|