![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger en ny PSU. Men jeg vet ingenting om PSU og lurte på hva jeg trenger toknow å kunne kjøpe den rette for meg? takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøve å bruke dette kalkulator, som vil gi deg en effekten nødvendig, når du har denne verdien, kom tilbake hit, forteller oss verdien, og budsjettet, så kan vi ta en titt på en PSU for deg.
| |||
| |||
| den kom til å være 166w, jeg har et lager 250w PSU. Jeg har rececently kjøpt et nytt grafikkort, men ikke synes å se makt ødsling av det nye kortet. med det nye kortet mitt oppsett trekker 217w. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| vel det synes rart at det cam eout som lav, er du sikker på at du setter inn alle de riktige commponents? kan du liste komponentene i datamaskinen, og den nye gfx kortet? |
|
| |||
| |||
| sin utgangspunktet, denne maskinen http://www.packardbell.co.uk/product...X19701-46.html men med et nVidia BFG 8800 GT OC2. Jeg trodde det var litt lav også. skål. |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk kalkulatoren sier abour 360W, så jeg vil si en god 400W eller 500W PSU ville være bra, og gi rom for fremtidig utvidelse av hva som er den prisklasse du har for PSU? |
|
| |||
| |||
| Jeg duno religion noe opptil som £ 80 i dont vite hva du skal se etter. har sett rundt på internett og leste noe om amperage på 12V rail være viktigere enn effekten av PSU. så im jus forvirret generelt. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| ok, godt jeg tar en liten titt rundt som pris, og vil publisere noen alternativer. EDIT: Jeg tenkte, har du lyst til PSU for å være modulært eller ikke? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Corsair som alltid er bra, bare se etter en anerkjent merkevare (google!), Høy forsterkerne på 12 V, og over 500W (Corsair 450 er OK også)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|