![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik heb gepost een van deze, maar als mijn bouwen iets is veranderd, zal ik achteraf nogmaals, ik moet enkele avide op een PSU te krijgen.
Bouw: Intel Quad core Q9450 Nvidia 8800 - niet besloten welk model nog, zal afhangen van de prijzen als ik kopen (waarschijnlijk niet al een ultra) Gigabyte moederbord met P35 chipset 2 * Crucial Ballistix indicatorgas DDR2 PC2-8500 geheugen Optische drive (nog te beslissen) 2 * raptor schijven (74GB, maar waarschijnlijk kan worden 150GB) huidige 2 SATA HDDs geval een paar fans (sommige met LED's) En sommige USB powered devices Ik ben niet zeker hoeveel van die daadwerkelijk genoeg van een verschil, maar ik toegevoegd zodat je het allemaal weten. Ik ben op zoek naar een PSU niet meer dan £ 80 rearly, maar als ik moet ik kunnen gaan hoger, maar dat zal ik niet kunnen veroorloven buitensporige bedragen. Bedankt Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je waarschijnlijk naar een 800W PSU plus voor iedereen die
| |||
| |||
| oh ik dacht ongeveer 600-650 zou doen, blij dat ik gevraagd dan, ik zal eens een kijkje bij enkele 800W opties, maar als je weet goed rond mijn prijsklasse kunt u een naam geven aub |
|
| |||
| |||
| I like the look van, maar het kan een beetje te duur, ik zal proberen te passen in mijn budget maar indien mogelijk |
|
| |||
| |||
| Oh, en ik ben niet van plan te zijn OCing een van de onderdelen, ten minste niet tot ze vrij oud zijn, dus doe ik nog steeds behoefte aan een hoog vermogen PSU of kan ik doen met iets kleiner? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleren Deze rekenmachine uit .... ziet er goed uit.
| |||
| |||
| De rekenmachine zegt 644W met 1 GPU (8800 ultra) en 792W met SLI (ik gebruikte 8800 ultra, zoals ik ervan uitgegaan dat de hoogste macht consumptie) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U zoekt op 650W-700w waarschijnlijk. Als je het massaal meer macht efficiënte, koeler en sneller (met OC) 8800GT of GTS, en een 8400 in plaats van dat Cheapo quad kon je waarschijnlijk knippen tot 500-550.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Moet ik een nieuwe Power Supply? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | De 5 januari 2008 22:13 |
| Stroomvoorziening | carpious | Cases & Power Supplies | 2 | De 1 januari 2008 14:44 |
| CPU stroomvoorziening. | ukmm | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 dec 2007 07:25 |
| Nieuwe Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 7 nov 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |