![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg har lagt ut en av disse før, men som jeg kan bygge er endret noe, vil jeg legge inn igjen, jeg trenger noen avide på en PSU å komme.
Bygg: Intel Q9450 Quad Core Nvidia 8800 - ikke avgjort hvilken modell ennå, vil avhenge av prisen når jeg kjøper (sannsynligvis ikke vil være en ultra skjønt) Gigabyte hovedkort med P35-brikkesettet 2 * Avgjørende Ballistix tracer DDR2 PC2-8500-minne Optiske stasjonen (fremdeles bestemmer) 2 * Raptor stasjoner (sannsynligvis 74GB men kanskje 150GB) Aktuell 2 SATA hdds noen tilfelle fans (noen med LED's) Og noen USB powered enheter Jeg er ikke sikker på hvor mye som faktisk gjør nok en forskjell, men jeg har lagt alt så du vet det. Jeg leter etter en PSU ikke mer enn £ 80 rearly, men hvis jeg skal jeg kunne gå høyere, men jeg vil ikke kunne ha råd overdreven beløp. Takk Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| din sannsynligvis ser på en 800w pluss PSU for alt
| |||
| |||
| oh jeg tenkte på 600-650 ville gjøre, glad jeg spurte da, vil jeg ta en titt på noen 800W alternativer, men hvis du vet om gode rundt min prisklasse kan du nevne dem vennligst |
|
| |||
| |||
| Jeg liker utseendet på den, men det kan bli litt for dyrt, vil jeg prøve å passe det inn i mitt budsjett men hvis mulig |
|
| |||
| |||
| Å, og jeg ikke kommer til å være OCing noen av komponentene, atleast ikke før de er ganske gamle, så kan jeg fortsatt ha en høy effekt PSU eller kan jeg gjøre med litt mindre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk Denne kalkulatoren ut .... ser ganske bra.
| |||
| |||
| Kalkulatoren sier 644W med 1 GPU (8800 ultra) og 792W med SLI (jeg brukt 8800 ultra, så jeg antar det har den høyeste makt consumtion) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ser på 650W-700w trolig. Hvis du fikk massivt mer strømeffektiv, kulere og raskere (med OC) 8800GT eller GTS og 8400 i stedet for at cheapo quadkjerne du kunne trolig kutte den ned til 500-550.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er 115 og 320 Behind strømforsyningen? | boywash12 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Trenger jeg en ny strømforsyning? | JiggyFly | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømtilførsel | carpious | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 desember 2007 07:25 |
| Ny strømforsyning | Varg | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |