![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej:)
Im søger mod min næste Computer "hjem bygge Intel Duo baseret" og jeg har været at se på sagerne "Jeg har besluttet, om alle outher komponenter", men ville være meget greatfull af råd / forslag om sager fra medlemmer af TCF, de to i like indtil nu --- 1.> Antec Nine Hundred 2.> A + sag Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad med dette udyr.
| |||
| |||
| Wolfey! Thats en genial link som X-sag er kun 14 miles fra mig (lokale) tak: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dit budget? Du efter undervurderet eller lidt bling? Vindue?
|
| |||
| |||
| Bling! ja side vindue som kabler molex vil blive modded kolde Cs og lysdioder tilføjet, £ 100 toppe bedt om £ £ £ på min 21. retning mit næste opbygge: D |
|
| |||
| |||
| Definitely Antec 900 dengang. Den store fan (som med de andre tilfælde) passer fint ind i dimensioner af Antec snarere end den anden. Nem at indbygge, god luftcirkulation. Nem beslutning for mig.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lol tak Alex / em nu har jeg en beslutning om at gøre, men masser af tid tak for Deres rådgivning meget værdsat: D |
|
| |||
| |||
| Dette er tilfældet, jeg brugte til at bygge mit sidste gaming system. Jeg kan godt lide enestående tilfælde. Jeg bruger så meget tid på mine computere, som jeg gerne have nogle eye-candy. |
|
| |||
| |||
| Er blev Accer? foto - link please? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 2 PSU i en sag? | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Ny sag | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bedste fald!?!? | gaza14 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Bedste fald for mig | Raver | Cases & Strømforsyninger | 5 | 6. dec 2007 02:24 |
| Leder du efter en sag | Vlad | Cases & Strømforsyninger | 9 | 4 december 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |