![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi:)
Im HAKU kohti seuraavaan Computer "koti rakentaa Intel Duo-pohjainen" ja i on katsot asiat "Olen päättänyt kaikista outher komponentteja", mutta olisi erittäin greatfull mitään neuvoja / ehdotuksia asiat jäsenten TCF, kaksi i like saakka --- 1.> Antec Nine Hundred 2.> A + asia My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Entä Tämän peto.
| |||
| |||
| Wolfey! thats loistavan linkin X-Asia on vain 14 mailin päässä minusta (paikallinen) kiitos: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Whats budjetti? Olet jälkeen aliarvioitu tai hieman taika? Ikkuna?
|
| |||
| |||
| Bling! kyllä sivuikkunan kuten kaapelit Molex on modded kylmä Cs ja LEDit lisätty £ 100 korkeintaan pyydetään £ £ £ minun 21st kohti seuraavaan rakentaa: D |
|
| |||
| |||
| Definitely Antec 900 sitten. Suuri fani (kuten muissa tapauksissa) sopii hienosti osaksi mitat, Antec kuin toinen. Helppo rakentaa, hyvä ilmavirta. Helppo päätös minulle.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lol kiitos Alex / Em nyt olen päättänyt tehdä, mutta paljon aikaa kiitos neuvoja hyvin paljon: D |
|
| |||
| |||
| Tämä on asia, jota käytin rakentaa viimeinen pelaamista järjestelmään. Pidän ainutlaatuinen tapauksissa. I viettää niin paljon aikaa minun tietokoneet että haluan olla silmä-karkkia. |
|
| |||
| |||
| Er olivat Accer? valokuva - linkki kiitos? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 2 PSU yhdessä tapauksessa? | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 11 | 4th Aug 2008 10:14 |
| Uusi asia | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 27th Apr 2008 14:27 |
| Parhaassa tapauksessa!?!? | gaza14 | Kotelot & Virtalähteet | 12 | 5. Huhtikuu 2008 09:24 |
| Parhaassa tapauksessa asia Minulle | Hilluja | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 6. joulukuu 2007 02:24 |
| Etsitkö tapauksessa | Vlad | Kotelot & Virtalähteet | 9 | 4th Joulukuu 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |