![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi:)
Im zoek naar mijn volgende computer 'huis bouwen op basis van Intel Duo "en ik hebben gekeken naar zaken" Ik heb besloten op alle outher onderdelen ", maar zou zeer greatfull van eventuele adviezen / suggesties over zaken van leden van TCF, de twee i like tot nu toe --- 1e> Antec Nine Hundred 2e> A + Case Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe zit het dit beest.
| |||
| |||
| Wolfey! thats een briljante link als X-zaak is slechts 14 mijl van me (lokale) dank u: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is uw budget? U ondergewaardeerd na of een beetje bling? Window?
|
| |||
| |||
| Bling! ja side window als kabels Molex zal modded koude Cs en LED's toegevoegd, £ 100 tops gevraagd voor £ £ £ op mijn 21e naar mijn volgende bouwen: D |
|
| |||
| |||
| Zeker Antec 900 dan. De grote fan (zoals bij het andere geval) past mooi in de afmetingen van de Antec eerder dan de andere. Makkelijk in te bouwen, een goede luchtstroom. Gemakkelijke beslissing voor mij.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lol dank u Alex / em nu heb ik een beslissing te maken, maar genoeg tijd dank u voor uw advies zeer gewaardeerd: D |
|
| |||
| |||
| Dit is het geval gebruikte ik om mijn laatste gaming systeem. Ik ben dol op unieke gevallen. Ik spenderen zoveel tijd op mijn computer die ik graag wat eye-candy. |
|
| |||
| |||
| Er werden Accer? foto - link please? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2 PSU in een geval? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 Aug 2008 10:14 |
| Nieuw geval | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 apr 2008 14:27 |
| Beste geval!?!? | gaza14 | Cases & Power Supplies | 12 | De 5 april 2008 09:24 |
| Het beste geval voor mij | Homoseksualist | Cases & Power Supplies | 5 | 6 dec 2007 02:24 |
| Op zoek naar een zaak | Vlad | Cases & Power Supplies | 9 | 4 Dec 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |