![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei:)
Im ser mot min neste Computer "hjemme bygge Intel Duo-basert" og jeg har vært ute på Cases "Jeg har bestemt seg på alle outher komponenter", men ville være veldig greatfull med noen råd / forslag til saker fra medlemmer av TCF, de to jeg liker opptil nå --- 1ste> Antec Nine Hundred 2dre> A + Case Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva med dette dyret.
| |||
| |||
| Wolfey! dvs en strålende link som X-saken er bare 14 miles fra meg (lokal) takk: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er budsjettet? Du etter undervurdert eller litt bling? Vindu?
|
| |||
| |||
| Bling! Ja-siden vinduet som kabler Molex blir modded kaldt Cs og lysdioder lagt £ 100 topper bedt om £ £ £ på 21st mot min neste bygge: D |
|
| |||
| |||
| Definitivt Antec 900 da. De store fan (som med andre tilfellet) passer fint inn i dimensjoner i Antec snarere enn den andre. Lett å bygge på, god luftgjennomstrømming. Lett avgjørelse for meg.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lol takkeside Alex / em nå har jeg en beslutning om å gjøre, men god tid takk for me veldig stor pris: D |
|
| |||
| |||
| Dette er tilfelle jeg brukte til å bygge min siste gaming system. Jeg liker unike tilfeller. Jeg bruker så mye tid på mine maskiner som jeg gjerne ha litt eye-candy. |
|
| |||
| |||
| Er ble Accer? foto - link kan du? |