![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej:)
Im ser till min nästa dator "hem bygga Intel Duo baserat" och jag har titta på målen "Jag har beslutat om alla outher komponenter", men skulle vara mycket greatfull av några råd / förslag om fall från medlemmar av TCF, de två jag gillar fram till nu --- 1:a> Antec Nine Hundred 2:a> A + Case Mitt System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur detta odjur.
| |||
| |||
| Wolfey! thats en briljant länk som X-mål är bara 14 miles från mig (lokala) tack: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är din budget? Du efter undervärderas eller lite Bling? Fönster?
|
| |||
| |||
| Bling! ja-sidan fönstret eftersom kablar molex kommer att modded kallt Cs och lysdioder läggas, £ 100 toppar begärt £ £ £ på min 21: a mot min nästa bygga: D |
|
| |||
| |||
| Definitivt Antec 900 då. Den stora fläkten (som med det andra fallet) passar fint in i dimensionerna av Antec snarare än ett. Lätt att bygga på, bra luftflöde. Lätt beslut för mig.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lol Tack Alex / Em Nu har jag ett beslut att göra, men gott om tid Tack för era råd mycket uppskattad: D |
|
| |||
| |||
| Detta är fallet brukade jag bygga min sista gaming system. Jag gillar unikt fall. Jag spenderar så mycket tid på mina datorer som jag vill ha några ögon-godis. |
|
| |||
| |||
| Er var Accer? foto - länk tack? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 2 psu i ett fall? | pete21 | Cases & Power Supplies | 11 | 4 august 2008 10:14 |
| Nya fall | Cew27 | Cases & Power Supplies | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Bästa fall!?? | gaza14 | Cases & Power Supplies | 12 | 5 april 2008 09:24 |
| Bästa fall för mig | Raver | Cases & Power Supplies | 5 | 6 december 2007 02:24 |
| Letar du efter ett fall | Vlad | Cases & Power Supplies | 9 | 4 december 2007 08:22 |
| Thread Tools | |
| |