![]() |
|
| |||
| |||
| Corsair tx750 magt supplie hvordan kan jeg vide, om det er nogen god. Jeg er bare bygge mit første gaming PC fra bunden, og jeg får ikke noget, når jeg forsøger at magten denne maskine op. nogen hjælp? hvordan kan jeg teste PSU? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste virkelige test er at plug alt i og tændt.
| |||
| |||
| tak jeg vil prøve at frakoble alt, men det essentielle |
|
| |||
| |||
| Jeg tager det føringen fra afbryderknappen på forsiden af din sag er tilsluttet til din mobo? |
|
| |||
| |||
| Yea ledningen er tilsluttet. Jeg gjorde det over og nu er jeg få et kort burst (1-2 sek,) på CPU fan og et grønt lys på mobo så jeg gætte min PSU er ok. Nu kan jeg bare ikke kan synes at få en BIOS skærmen op |
|
| |||
| |||
| Nope, døde primærenheder almindeligt magt LED og ventilator i et par øjeblikke. Det vil være, at eller mobo, PSU være den mest sandsynlige, så swap at først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, swap den PSU til en anden pc, eller få den PSU fra en anden pc i, at en, er det den nemmeste måde at kontrollere.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Burn Test, New stresstest Program | serverguy | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7. sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Off Topic Discussion | 6 | 29th Apr 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 marts 2008 18:35 |
| Split test og SEO | anadantra | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 marts 2007 14:27 |
| Thread Tools | |
| |