![]() |
|
| |||
| |||
| Corsair tx750 macht supplie hoe kan ik zien of het is een goede. Ik ben net mijn eerste gebouw gaming pc van de grond af en krijg ik niet alles als ik probeer aan de macht deze machine op. any help? hoe kan ik de PSU? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige echte test is om aan te sluiten en alles in de macht over.
Essentials zijn mobo, CPU, RAM, gfx kaart, PSU, monitor. Laat alles losgekoppeld / verwijderd, dvd, harde schijf (data en voeding), geluidskaart, netwerkkaart, muis, enz. Probeer dat. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| dank ik probeer alles los, maar de essentie |
|
| |||
| |||
| Ik neem aan dat de leiding van de power knop aan de voorzijde van uw geval is aangesloten op je mobo? |
|
| |||
| |||
| yea de leiding is aangesloten. Ik heb het bovenstaande en nu krijg ik een korte burst (1-2 sec) op de CPU-fan en een groen lampje op het mobo, dus ik denk dat mijn PSU is ok. Nu heb ik gewoon niet kan lijken om een BIOS-scherm omhoog |
|
| |||
| |||
| Nope, dood PSUs gezamenlijk vermogen van de LED en de ventilator voor een paar momenten. Het wordt of dat de mobo, PSU het meest waarschijnlijk zo swap die eerst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de swap PSU in een andere pc, of om de PSU uit een andere pc in die een, het is de gemakkelijkste manier om te controleren.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Burn Test, Nieuw Stress Test Programma | serverguy | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 7e Sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Off Topic Discussie | 6 | 29 apr 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 11 | 29 mrt 2008 18:35 |
| -Test en SEO | anadantra | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 mrt 2007 14:27 |
| Thread Tools | |
| |