![]() |
|
| |||
| |||
| Corsair tx750 strøm supplie hvordan kan jeg vite om det er noen god. Jeg er bare å bygge min første gaming PC fra bunnen av og jeg har ikke noe når jeg prøver å slå denne maskinen opp. hjelp? hvordan kan jeg teste PSU? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste virkelige testen er å plugge alt og strømmen.
| |||
| |||
| takk jeg skal prøve å trekke ut alt, men det vesentlige |
|
| |||
| |||
| Jeg tar det for bly fra strømknappen på forsiden av saken din er koblet til mobo? |
|
| |||
| |||
| Det stemmer at ledningen er tilkoblet. Jeg gjorde det over og nå kan jeg få en kort burst (1-2 sec,) på CPU vifte og et grønt lys på mobo så vel min PSU er ok. Nå er jeg bare ikke kan synes å få en BIOS-skjermen opp |
|
| |||
| |||
| Nope, døde PSUs vanligvis drive LED og fan for en liten stund. Det kommer til å bli det eller mobo, PSU er mest sannsynlig så swap som først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, bytte av PSU til en annen PC, eller får strømforsyning fra en annen PC i den, det er den enkleste måten å se.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel Burn Test, New Stress Test Program | serverguy | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7nde sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 6 | 29 april 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 11 | 29 mars 2008 18:35 |
| Split teste og SEO | anadantra | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 mars 2007 14:27 |
| Thread Tools | |
| |