![]() |
|
| |||
| |||
| Corsair tx750 makt förse Hur vet jag om det är något bra. Jag är bara att bygga min första gaming PC från scratch och jag inte får någonting när jag försöker att driva denna maskin upp. någon hjälp? hur kan jag testa PSU? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den enda verkliga testet är att täppa till allt i och inflytande på.
| |||
| |||
| tack jag ska försöka koppla ur allt utom det viktigaste |
|
| |||
| |||
| Jag tar täten från strömbrytaren på framsidan av ditt fall är kopplad till din mobo? |
|
| |||
| |||
| ja ledningen är ansluten. Jag gjorde ovanstående och nu är jag få en kort sprängstyrka (1-2 sek,) på CPU-fläkt och en grön lampa på mobo så jag antar att min PSU är ok. Nu har jag bara verkar inte gå att få en BIOS skärm uppåt |
|
| |||
| |||
| Nej, döda primära urvalsenheter gemensamt driva LED och fläkt för en liten stund. Det ska bli det eller mobo, PSU är de mest sannolika så växlingspartition som första. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, växl den PSU till en annan dator eller få PSU från en annan dator till att en, det är det enklaste sättet att kontrollera.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Intel Bränn Test, New stresstest Program | serverguy | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 7:e sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Off Topic Discussion | 6 | 29 april 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 mars 2008 18:35 |
| Split-test och SEO | anadantra | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 mars 2007 14:27 |
| Thread Tools | |
| |