![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey gutter, været et stykke tid siden ive indsendt virkelig så bare håbe alls går godt .... at komme videre med min tråd lol .... den forreste fan af min computer replikater en bilmotor, ive taget ham ud og renses ham, hvis jeg kick det eller tryk midt på fan de nois stopper tid til at erstatte ham du mener? theres ingen støv så im tænker sine bare slidt op måske dets eneste støjende på boot op så godt, synes mærkeligt, men jeg formoder, Thats når blæseren er vekslende hastigheder? Take it easy alle!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lejer gå i dem og så de bliver støjende, erstatte det makker.
| |||
| |||
| cheers Dai, enhver god mærker jeg skulle holde øje ud for?
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Hvilken størrelse / type fan er det? |
|
| |||
| |||
| 12V ikke er sikker på mærke, 2,5 tommer diameter ca (ikke sikker på, at hvis dette spørgsmål) dens ulige selv om, hvordan dens kun om bootup sin støjende Jeg kan se logoet RU om den med en baglæns R
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Kunne være nosier på boot som PC kører under hård belastning, så fans vil også blive. Har kigget disse> http://www.overclockers.co.uk/produc...d=57&subid=818 |
|
| |||
| |||
| snorted lige købt en fra butik ned vejen, fancy for £ 4 alle forskellige farver lol, cheers for den hjælp, mate!