![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit, ollut jonkin aikaa, koska ive lähetetty todella niin vain toivoa alls menee hyvin .... päästä minun säikeen lol .... etu-fani minun tietokone rinnakkaisnäytettä auton moottorissa, ive ottanut hänet pois ja puhdistetaan hänet, jos i kick it tai työnnä keskustassa tuuletin on NOIS pysäkit aika vaihtaa hänelle luulet? Theres ole pölyä niin im ajattelu sen vain kuluneet ehkä sen ainoa meluisaa käynnistyä myös näyttää oudolta, mutta oletan, että thats kun tuuletin on vaihtosähkö nopeuksilla? Ota rauhallisesti kaikki!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laakerit mennä ja sitten he saavat meluisa, vaihda se perämies.
| |||
| |||
| cheers dai, mitään hyvää tuotemerkit i olisi pidettävä silmällä pois?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Mitä koko / tyyppi tuuletin on? |
|
| |||
| |||
| 12V ole varma Tavaramerkin, 2,5 tuuman halkaisija noin (ei varma, että asiat) sen outoa vaikka kuinka sen vain käynnistyskansiosta on meluisa Näen logo RU sen kanssa taaksepäin R
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Saattaa olla nosier on boot kuin tietokone on käynnissä nojalla kova kuormitus niin fanien tulee myös. Tutustu näillä> http://www.overclockers.co.uk/produc...d=57&subid=818 |
|
| |||
| |||
| nuuskasi, juuri ostanut yhden palvelupisteen alas maantie-, fancy for £ 4 kaikki eri värisiä lol, cheers varten auttaa mate!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Noisy Computer Vaikka imurointi | anthony0005 | Rautatavaran Chat | 8 | 27th Apr 2008 12:41 |
| Irtopäällinen tulostintarvikkeita | mrdaveyk | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 15 Jan 2008 09:52 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 1. Sep 2007 07:07 |
| Noisy Computer Trouble | slipend | Rautatavaran Chat | 11 | 8. Aug 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |