![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey jongens, zijn even sinds ive gepost echt dus hoop ITNODIGINGEN goed gaat .... aan de slag met mijn draad lol .... de voorste ventilator van mijn computer replicatieonderzoeken een auto motor, ive genomen hem uit en gereinigd hem, als ik schop of duw het centrum van de ventilator de nois stopt tijd om hem te vervangen denk je? theres geen stof zo im denken zijn gewoon versleten misschien haar enige lawaai aan opstarten en, lijkt vreemd, maar ik veronderstel dat is wanneer de ventilator is afwisselend snelheden? Take it easy allemaal!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lagers gaan en dan krijgen ze noisy, vervangen mate.
| |||
| |||
| cheers Dai, een goede merken ik zou houden in de gaten of?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Wat grootte / type ventilator is het? |
|
| |||
| |||
| 12V niet zeker op merk, 2.5 inch diameter van ongeveer (niet zeker of dat aangelegenheden) haar oneven al hoe haar alleen op het opstarten van haar drukke Ik zie het logo RU op met een naar achteren R
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Kunnen worden nosier op de boot als de pc wordt uitgevoerd onder harde belasting zodat de fans zullen ook. Neem een kijkje via deze> http://www.overclockers.co.uk/produc...d=57&subid=818 |
|
| |||
| |||
| snoof, net gekocht van een winkel in de weg, fancy voor £ 4 verschillende kleuren lol, hoera voor de hulp mate!