![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, er en stund siden Ive postet virkelig så håper alls går bra .... å komme videre med mitt tråd lol .... forsiden fan av datamaskinen min replicates en bilmotor, Ive tatt ham ut og rengjøres ham, hvis jeg sparke den eller trykk på midten av lufte Nøis stopper tide å bytte ham du tror? Theres no støv så im tenker dens bare utslitt kanskje sitt eneste støyende på støvel opp så bra, synes merkelig, men jeg antar dvs når viften er alternerende hastigheter? Slapp av alle!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lagrene gå i dem og de får noisy, erstatte den kompis.
| |||
| |||
| jubelropet Dai, noen bra merker jeg bør holde utkikk etter?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Hvilken størrelse / type fan er det? |
|
| |||
| |||
| 12V ikke sikker på merke, 2.5 tommers diameter lag (ikke sikker på om at saker) sin odde om hvordan bare på bootup sin støyende Jeg kan se logoen RU på den med en baklengs R
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Kan være nosier på støvel som PCen kjører under hard belastning, slik at viftene blir også. Ta en titt på disse> http://www.overclockers.co.uk/produc...d=57&subid=818 |
|
| |||
| |||
| sniffet, har nettopp kjøpt en fra butikken nedover veien, fancy for £ 4 alle forskjellige farger lol, jubelropet for hjelp kompis!