![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej stötarna, varit ett tag sedan IVE utstationerade verkligen så hoppas bara alls bra .... att gå vidare med min konversation lol .... främre fläkten på min dator replikat en bilmotor, ive tagit ut honom och rengöras honom, om jag sparka den eller tryck i mitten av fläkten den nois hållplatser temne att ersätta honom tycker du? Theres no damm så im tänker dess bara utsliten kanske dess enda noisy på starta upp och verkar konstigt, men jag förmodar thats när fläkten är växlande hastigheter? Ta det lugnt alla!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lager gå i dem och sedan får de bullriga, ersätta det mate.
| |||
| |||
| jubelropet dai, några bra märken jag ska hålla utkik efter?
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Vilken storlek / typ av fläkt är det? |
|
| |||
| |||
| 12V inte säker på märket, 2.5 tums diameter ungefär (inte säker på om att frågor) dess udda men hur bara på uppstart sin bullriga Jag ser logotypen RU om det med ett bakåt R
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Kan nosier om uppstartsparametrar som datorn körs under hård belastning så fansen kommer att bli också. Ta en titt genom dessa> http://www.overclockers.co.uk/produc...d=57&subid=818 |
|
| |||
| |||
| snorted, precis köpt en från butiken ned väg, fancy för £ 4 alla olika färger lol, skål för hjälp mate!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Noisy datorn medan Nedladdning | anthony0005 | General Hardware Chat | 8 | 27 april 2008 12:41 |
| Dust ark för skrivare | mrdaveyk | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 15 januari 2008 09:52 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 1:a sep 2007 07:07 |
| Noisy Dator Problem | slipend | General Hardware Chat | 11 | 8 august 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |