![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil det passe ... mange mennesker på nettet siger, at det bare presser på, men de cant lukke døren på grund af de kabler, eller sådan noget?
jeg dont tankerne lidt modding med min dremel på HDD'en buret for at gøre det slot i perfekt men jeg dont som lyden af døren ikke lukker (jeg mener jeg dont ligesom thaught Jeg er klar over, at en dør ikke lukker, vil gøre nogen støj Jeg er heller ikke have skizofreni eller andre psykiske dissorder som mange af jer kan påtage) Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er der et spørgsmål eller andet sted derinde Cewy ![]()
|
| |||
| |||
| ja lol .... vil kortet passe bredde klogt? vil enhver kabel stop døren fra lukning |
|
| |||
| |||
| Den GTX's PCB foranstaltninger 4.4 "x 10.5" på det længste og bredeste punkter. Der er ca 10cm bredde ved 23cm længde. 3D har en bredde på 205mm eller 20.5cm. Tage hensyn til mobo stigrør (ca. en cm) den mobo PCB og højden af PCI-E slot (siger 3cm at være sikker) og bredde bør være ok. Længden bekymrer mig selv. Faktisk, hvorfor så ikke bare tage en tapemeasure eller lineal med kortet anførte dimensioner og måle sag?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| tilfælde kan være op til 27.4mm og bredde i dont know lad mig tjekke og 18 cm bred |