![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zal het past ... veel mensen op het net zegt dat het gewoon squeezes in cant maar zij sluit de deur als gevolg van de kabels of zoiets?
i dont mind een beetje modding met mijn Dremel op de HDD kooi om de sleuf in perfecte but i dont zoals het geluid van de deur niet sluitingstijd (ik bedoel i dont zoals de thaught Ik ben mij ervan bewust dat een deur niet afsluiting zal maken geen lawaai noch heb ik schizofrenie of een andere geestelijke dissorder als velen van u kunnen aannemen) Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is er een vraag er ergens in Cewy ![]()
|
| |||
| |||
| ja lol .... zal de kaart past breedte wijs? zal elke kabel stopt de deur sluiten |
|
| |||
| |||
| De GTX's pcb maatregelen 4.4 "x 10.5" op het langste en breedste punten. Dat is ongeveer 10cm breed bij 23cm lengte. De 3D heeft een breedte van 205mm of 20.5cm. Rekening gehouden met de mobo stijgbuizen (ongeveer een cm) de mobo pcb en de hoogte van de pci-e slot (3cm zeggen om zeker te zijn) en de breedte moet worden ok. De lengte betreft me wel. Inderdaad, waarom niet gewoon een tapemeasure of heerser met de kaart vermelde afmetingen en het meten van de zaak?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| het geval kan passen tot 27.4mm en breedte i dont know me laten controleren en 18 cm breed |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NZXT of Gigabyte Aurora 570? | harryc | Cases & Power Supplies | 2 | 30 mei 2008 14:03 |
| 8800GTX | thingie2 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 22 mei 2008 13:34 |
| 3D Aurora 570 - Zilver of Zwart? | Gazmondo | Cases & Power Supplies | 6 | 21 mrt 2008 06:14 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Gebruikt Marktplaats | 1 | 26 Jan 2008 01:55 |
| Gigabyte Aurora Silver | pete21 | Cases & Power Supplies | 6 | 14 Jan 2008 00:27 |
| Thread Tools | |
| |