![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil det passer ... mange mennesker på nettet sier at det bare squeezes i, men de skrånende stenge dørene på grunn av kabler eller noe?
jeg dont mind litt modding med dremel på HDD buret for å gjøre det sporet perfekt, men jeg dont som lyden av døren ikke stenges (Jeg mener jeg dont like thaught Jeg er klar over at en dør ikke lukke gjør ingen støy eller har jeg schizofreni eller annen psykisk dissorder så mange du kan anta) Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det et spørsmål eller annet sted i det Cewy ![]()
|
| |||
| |||
| ja lol .... vil kortet passer width klokt? vil noen kabel stoppe døren fra lukking |
|
| |||
| |||
| Den GTX's pcb måler 4.4 "x 10.5" på det lengste og breieste poeng. Som er ca 10cm bredde av 23cm lange. 3D har en bredde på 205mm eller 20.5cm. Ta hensyn til mobo stigerør (ca en cm) i mobo pcb og høyden på PCI-E slot (si 3cm å være sikker) og bredden bør være ok. Lengden jeg skjønt. Infact, hvorfor ikke bare ta en tapemeasure eller linjal med kortet dimensjoner gitt og måle tilfelle?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| tilfelle kan passe opptil 27.4mm og bredde i dont vite la meg se og 18 cm bred |