![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kommer det att passa ... många människor på nätet säger att det bara squeezes i men de skränande stänga dörren på grund av kablar eller nåt?
jag dont sinne lite modding med min dremel på hdd buren för att göra det facket i perfekt men jag dont gillar ljudet av dörren inte att stänga (jag menar jag dont vilja att thaught Jag är medveten om att en dörr inte stänger gör inget buller inte heller jag har schizofreni eller andra psykiska dissorder som många av er får förutsätta) Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Finns det en fråga någonstans i det Cewy ![]()
|
| |||
| |||
| ja lol .... kommer kortet passar bredd klokt? kommer någon kabel stoppar dörren från stängning |
|
| |||
| |||
| Den GTX är PCB åtgärder 4.4 "x 10.5" i det längsta och bredaste punkter. Som är ca 10cm bredd från 23cm längd. 3D har en bredd på 205mm eller 20.5cm. Ta hänsyn till mobo Stigarledningar (ca en cm) på mobo PCB och höjden på PCI-E slot (säger 3cm för att vara säker) och bredden bör vara ok. Längden oroar mig ändå. Tele-varför inte bara ta en tapemeasure eller linjal med kortet mått och mät fall?
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| fallet får plats upp till 27.4mm och bredd Jag vet låt mig se och 18 cm bred |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| NZXT eller Gigabyte Aurora 570? | harryc | Cases & Power Supplies | 2 | 30 maj 2008 14:03 |
| 8800gtx | thingie2 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 22 maj 2008 13:34 |
| 3D Aurora 570 - silver eller svart? | Gazmondo | Cases & Power Supplies | 6 | 21 mars 2008 06:14 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Används Marketplace | 1 | 26 januari 2008 01:55 |
| Gigabyte Aurora silver | pete21 | Cases & Power Supplies | 6 | 14 januari 2008 00:27 |
| Thread Tools | |
| |