mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Udtalelser venligst - Fan Controller

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
Ny Medlem Gruppen

Default Udtalelser venligst - Fan Controller

God eftermiddag,

Jeg har en Cooler Master CM690 med fuld kompliment af sagen fans (6) og at være ærlig, hun er en lil højt.

Jeg har været at se på fan controllere og fandt denne. Revurderingerne ser godt, men havde håbet, at du gode mennesker kan have nogle tanker.

Citat:
http://www.pccasegear.com/index.php?...oducts_id=8365
Jeg er begrænset til 5,25 "som 3.5" bay, ikke er tilgængelige fra forsiden af sagen uden modding.

Sætter pris på din tid.
Old 11 juni 2009, 08:44
Medlem Gruppen

Default Udtalelser venligst - Fan Controller

, Der vil fungere fint, bare huske på, at du kun vil være i stand til at køre 5 ud af din 6 fans fra det. Jeg har en selv, der gør 6, så de er ca. Også, hvis prisen er et problem, tror jeg newegg gøre et billigere controller end hvad du har tilknytning til.

Noget andet at overveje Men er denne controller har stik for 3pin fans (den, der kan sluttes til din mobo), mens hvis du har 6 fans, jeg vil tro, at disse har molex stik, hvilket naturligvis plejer arbejde. Adaptere findes dog, og du kan altid trådbunden det selv.

Og til sidst vil jeg grundigt anbefale en fan controller, som dig selv, jeg har en temmelig høj PC! Under alle fans sat på en halv effekt (ca. 7.5v) gør en massiv forskel i forhold til den støj!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Best defragmenter? Udtalelser SocialWarfare General Software Chat 15 21. okt 2008 03:41
Udtalelser fra Vista? Emrys88 Windows-operativsystemer 17 20. jun 2008 06:15
Vil gerne have nogle ekspertudtalelser. Tak! AMD4LIFE General Hardware Chat 6 31 december 2007 04:11
MOBO, CPU udtalelser bedes BATNeo CPU, bundkort og RAM 5 29 november 2007 09:01
Har du brug for hjælp og udtalelser om denne pc! :) danny251 General Hardware Chat 14 12 november 2007 17:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.