![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvää iltapäivää, Minulla on Cooler Master CM690 kanssa täyden tunnustuksen tapaus fanit (6) ja olla rehellinen, hän on lil ääneen. Olen ollut katsot tuuletin ohjauskoneet ja löysi tämän. Tarkastelut näyttää hyvältä, mutta toivoi, että te hyvät ihmiset voi olla joitakin ajatuksia. Quote: http://www.pccasegear.com/index.php?...oducts_id=8365 Olen rajoitettu 5.25 "kuin 3,5" lahti ei ole saatavilla edessä asian modding. Arvostamme aikaa. |
|
| |||
| |||
| Se toimii hienosti, vain pidettävä mielessä, että te vain pystyä suorittamaan 5 poissa 6 fanit pois sitä. Minulla on yksi itselleni, että ei 6, joten ne ovat noin. Lisäksi, jos hinta on kysymys, olen sitä mieltä, newegg tehdä halvempaa valvoja kuin mitä olet yhteydessä. Jotain muuta harkita vaikka tämä ohjain on liittimet 3pin puhaltimet (joka pistokkeet osaksi mobo) jos olet 6 fanit, I'd kuvitella, että nämä ovat Molex liittimiä, mikä tietenkin tapansa työskennellä. Sovittimet ovat saatavilla vaikka, ja voit aina lanka sen itse. Ja lopuksi, olen täysin suositella tuuletin ohjain, kuten itse olen melko kovaa kpl! Joilla on kaikki fanit asetettu puolella teholla (noin 7.5v) on valtava ero melun! |