![]() |
|
| |||
| |||
| Goedemiddag, Ik heb een Cooler Master CM690 met een volledige compliment van case fans (6) en om eerlijk te zijn, ze is een lil luid. Ik heb gekeken naar fan controllers en vond dit een. De overzichten zien er goed uit, maar hoopte dat je goede mensen kunnen hebben sommige gedachten. Citaat: http://www.pccasegear.com/index.php?...oducts_id=8365 Ik ben beperkt tot 5,25 "als de 3.5" bay is niet toegankelijk vanaf de voorkant van de zaak zonder modding. Stellen uw tijd. |
|
| |||
| |||
| Dat werkt prima, alleen in gedachten houden dat u alleen te kunnen draaien 5 van uw 6 ventilatoren uitgeschakeld is. Ik heb een zelf dat betekent 6, zodat ze rond. Ook, indien de prijs is een probleem, ik geloof newegg doen controller goedkoper zijn dan wat je hebt gekoppeld. Iets anders te gaan al is deze controller heeft stekkers voor 3pin fans (de een die stekkers in je mobo), terwijl als je 6 fans, ik zou denken dat deze Molex connectoren, die uiteraard wont werk. Adapters zijn beschikbaar is, en je kon altijd draad het zelf. En tot slot, ik grondig bevelen een fan controller, zoals jij, ik heb een nogal luid PC! Na alle fans die op half vermogen (ongeveer 7.5v) maakt een enorm verschil met de herrie! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Best defragmentatierapport? Adviezen | SocialWarfare | Algemene programmatuurnoot Chat | 15 | 21 okt 2008 03:41 |
| Adviezen van Vista? | Emrys88 | Windows besturingssystemen | 17 | 20 jun 2008 06:15 |
| Zou graag wat adviezen van deskundigen. THANKS! | AMD4LIFE | Algemeen Hardware Chat | 6 | 31 dec 2007 04:11 |
| Mobo, CPU meningen aub | BATNeo | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 29 nov 2007 09:01 |
| Hulp nodig hebben en adviezen op deze PC! :) | danny251 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 12 nov 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |