mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Meninger Vær - Fan Controller

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
New Member Group

Default Meninger Vær - Fan Controller

God ettermiddag,

Jeg har et Cooler Master CM690 med full kompliment av saken fans (6) og å være ærlig, hun er en LIL høyt.

Jeg har vært ute på fan-kontrollere og fant denne. De vurderinger ser bra ut, men håpet at du gode mennesker kan ha noen tanker.

Sitat:
http://www.pccasegear.com/index.php?...oducts_id=8365
Jeg er begrenset til 5,25 "som 3.5" bay er ikke tilgjengelig fra forsiden av saken uten modding.

Setter pris på din tid.
Old 11 juni 2009, 08:44
Medlem Group

Default Meninger Vær - Fan Controller

Som fungerer bra, bare husk at du kun kan kjøre 5 ut av 6 tilhenger av det. Jeg har en selv som gjør 6, så de er ca. Og hvis prisen er et problem, tror jeg newegg gjøre en billigere kontrolleren enn det du har koblet til.

Noe annet å tenke selv, er denne kontrolleren har pluggene for 3pin tilhenger (et som plugges inn i mobo), mens hvis du har 6 vifter, jeg vil tenke seg at disse har Molex connectors, som åpenbart wont arbeide. Adaptere er tilgjengelige skjønt, og du kan alltid wire det selv.

Og endelig, jeg godt anbefale en vifte kontrolleren, som deg, jeg har en ganske kraftig PC! Har alle fans satt på en halv effekt (ca 7.5v) gjør en enorm forskjell på støy!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.