![]() |
|
| |||
| |||
| God eftermiddag, Jag har en Cooler Master CM690 med full komplimang fall fans (6) och att vara ärlig, hon är en lil hög. Jag har titta på fläkten styrekonomer och hittade den här. Översynerna ser bra ut, men hoppas att ni goda människor kan ha vissa tankar. Citat: http://www.pccasegear.com/index.php?...oducts_id=8365 Jag är begränsad till 5,25 "som 3.5" bay inte är tillgänglig från framsidan av ärendet utan modding. Tackar för din tid. |
|
| |||
| |||
| Det kommer att fungera bra, bara tänka på att du kommer bara att kunna köra 5 av dina 6 fans utanför den. Jag har en själv som gör 6, så de är ca. Dessutom, om priset är en fråga, jag tror newegg göra ett billigare registeransvarige än vad du har länkat till. Något annat att beakta är dock detta registeransvarige har pluggar för 3pin fläktar (den som ansluts till din mobo) Om du har 6 fläktar, jag antar att dessa har molex-kontakter, vilket naturligtvis vana arbete. Adapters finns dock, och du kan alltid tråd det själv. Och slutligen vill jag väl rekommendera en fläkt kontrollern, som du själv har jag ett ganska högt st! Med alla fans inställt på halv effekt (ca 7.5v) gör en enorm skillnad för buller! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Best defragmenter? Yttranden | SocialWarfare | General Software Chat | 15 | 21 oktober 2008 03:41 |
| Yttranden från Vista? | Emrys88 | Windows-operativsystem | 17 | 20 juni 2008 06:15 |
| Skulle vilja ha några expertutlåtanden. TACK! | AMD4LIFE | General Hardware Chat | 6 | 31 december 2007 04:11 |
| MOBO, CPU åsikter tack | BATNeo | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 29 november 2007 09:01 |
| Behöver du hjälp och åsikter om denna dator! :) | danny251 | General Hardware Chat | 14 | 12 november 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |