mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Zet de pc op na een lange wachttijd

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 13:59
Nieuw Lid Fractie

Default Zet de pc op na een lange wachttijd

Hier is een vreemde een voor iemand om te proberen oplossen.

Ik heb een pc-toren die de verlichting in de voorkant van de zaak. Nou onlangs het licht komen niet op een meer. Plus als ik weer op de Power-schakelaar op de voorzijde van de zaak. De zaak toren verlichting knippert en de computer niet op rechte weg. Toen ik op de aan / uit-knop weer een paar keer en de pc vervolgens laarzen met geen problemen.

Na maanden van te proberen om de computer op, waar het begint na een minuut wachten. Ik heb besloten om een nieuwe voeding. De oude voeding was 400 Watt, het nieuwe 500 Watt.

Ik installeerde de nieuwe stroomvoorziening en guess what?!? Het doet nog steeds hetzelfde. Ik dacht dat ik brak het moederbord en vervolgens geprobeerd de oude voeding en het begon, maar met dezelfde symptomen.

Een weet wat ik moet doen? Moet ik misschien de zaak? Ik dacht dat ik in eerste messed up de LED-instellingen, maar dan zou het niet aan op alle als ik dit gedaan heeft.

Iemand help!
Old 21 jun 2009, 06:17
Lid Fractie

Default Zet de pc op na een lange wachttijd

Kan zijn dat de schakelaar op de zaak is dodgy?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Computer draait op voor 3 seconden, dan dooft voor 3seconds, dan weer op? Whyred Algemeen Hardware Chat 1 16 jun 2009 06:02
Dont know weer op te halen of te wachten robina80 Drives & Removable Media 1 26 dec 2008 05:46
Te wachten of niet te wachten? hulp nodig?? Ncc Speed Algemeen Hardware Chat 9 13 feb 2008 21:21
Moet ik wachten op de 8900GTX Donderaar Grafische Kaarten & Monitors 5 15e sep 2007 09:11
Mmmm ... kan niet wachten. linasita PC & Gaming Console 13 18 aug 2007 09:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.