![]() |
|
| |||
| |||
| OK for at starte med, jeg lige har købt en ECS KA3 MVP bundkort. Jeg har læst manualen, og jeg har brug for en 24pin bundkort stik + 4 pin AUX-stik til CPU'en. Ingen af mine andre bundkort har behov for dette stik og im bare sidder, hvor en for at få! BTW mit budget er £ 125 og im planlægning igangværende xfire. Også nogen, der kan bidrage til at forenkle 12V skinner til mig, at en del bare flyver lige over toppen af mit hoved lol |
|
| |||
| |||
| 24 +4 er standard nu |
|
| |||
| |||
| Thats en belastning off mit sind derefter lol jeg havde tænkt på at få enten en Enermax Galaxy 850w eller denne Cooler Master som også 850w (http://www.ebuyer.com/product/132289) Im hælder mere til CM fordi dens inden for mit budget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg citerer alle, der spørger, Enermax, af en eneste grund: det er den bedste på markedet på tværs af alle watttal interval. Det er blevet bevist, at min personlige tilfredshed igen og igen. Men CM er ikke en dårlig PSU; pænt effektiv, god pris og stabilt på toppen. Så pænt spec'd om de to af dem på din side. Også, godt valg af watttal overvejer du vil dual-kortet og AMD kortets gøre ligesom elektricitet. Enten PSU til at være ærlige, men hvis Enermax er ude af budget og CM i og derefter gå til CM. Blot for at bekræfte så godt, jeg har gjort nogle kontrol og CM vil håndtere dobbelt kortets op og herunder X2900XT. CMM har også en 24pin 8 pin (2x4)-stik, da nogle bundkort har en 8pin stikket. I hvilken forbindelse har du lyst til 12V skinner forenkling?
|
| |||
| |||
| Nå, hvad conufuses mig, er størrelsen af skinner ... Tydeligvis mere er bedre, men hvorfor har du brug for flere lol jeg fik at vide min nuværende kun har én og tilsyneladende, at et stort nej til det system, jeg agter at bygge. Jamen det er billigt på kun £ 22 lol Cant forvente mirakler fra denne prisklasse = P |
|
| |||
| |||
| I'd enig med Alex; Enermax er det bedste der findes. Da jeg købte en, den første ting, jeg sagde, da jeg tog den ud af emballagen var "Wow .....". Jeg kunne fortælle fra det øjeblik jeg så det, at det var et stykke A-grade maskiner. Ikke har en enkelt ridse eller særhed, så stort, var meget tavse ... stort set enhver god kommentar jeg kan gøre anvendes til denne PSU.
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp plukningen. | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 10 | 27th Dec 2008 17:10 |
| Behov Hurtig hjælp til at vælge et LCD-skærm! Please help | PaintbalPunk 79 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11th Dec 2008 20:57 |
| Bygningen første spil pc. Har du brug for hjælp picking komponenterne. | aceatc | General Hardware Chat | 20 | 6. nov 2008 02:42 |
| Need help picking en skærm. Suggestions fyrene? :) | link590o | Grafikkort & Monitors | 6 | 5th Mar 2008 01:55 |
| Skærme Ikke samle op | Crazy_Jimmy | Grafikkort & Monitors | 7 | 6. jun 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |