vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Poimintaa oikeus PSU

Reply

Thread Tools
Old 9 marraskuu 2007, 13:01
Jäsen

Default Poimintaa oikeus PSU

Ok aloittaa Olen juuri ostanut ECS KA3 MVP emolevy. Olen lukenut manuaalista ja i tarvitse 24pin emolevyn liitin + a 4 pin AUX liitin suorittimen. Yksikään toinen emolevyillä on täytynyt tähän liittimeen ja im aivan jumissa, jossa yhdestä päästä!

BTW oma budjetti on £ 125 ja infrastruktuurin suunnittelu käynnissä Xfire.

Voi myös joku auttaa yksinkertaistamaan 12v raiteilla minulle, että osa vain lentää oikealle yli top of my head lol
Old 9 marraskuu 2007, 13:56
Rahoittajien ryhmän

24 +4 on vakio nyt
Old 9 marraskuu 2007, 14:00
Jäsen

Thats keventää mieltäni sitten lol ajattelin saada joko Enermax Galaxy 850w tai tämän Cooler Master, joka on myös 850w (http://www.ebuyer.com/product/132289) Im kallistetussa enemmän varten CM koska sen omaan talousarvioon.
Old 9 marraskuu 2007, 15:02
Rahoittajien ryhmän

Lainaan jokainen, joka kysyy, Enermax, yhdestä ainoasta syystä: ne ovat markkinoiden paras kaikilla wattiluku vaihtelee. Se on osoittautunut minun henkilökohtaista tyydytystä kerta toisensa jälkeen.

Mutta CM ei ole huono PSU; mukavasti tehokas, hyvä hinta ja vakaa ruuhka.

Niin hienosti spec'd että kaksi niistä on sinun. Myös hyvä valinta wattiluku harkitsee olet menossa dual-kortin ja AMD-kortin tehdä kuten sähköä.

Joko PSU olla rehellisiä, mutta jos Enermax on pois talousarviosta ja CM sisään, sitten varten CM.

Vain vahvistaa, samoin olen tehnyt tarkkailun ja CM käsittelevät dual-kortin enintään ja mukaan lukien X2900XT.

The CM on myös 24pin +8 nastainen (2x4)-liitin, kuten jotkut emolevyt on 8pin pistorasiaan.

Missä suhteessa haluat 12v kiskot yksinkertaistaa?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 9 marraskuu 2007, 15:06
Jäsen

No mitä conufuses minun on määrä kiskojen ... Luonnollisesti enemmän on parempi, mutta miksi haluat lisää lol olin kertonut nykyinen on vain yksi, ja ilmeisesti siitä, että valtava ole järjestelmän Aion rakentaa. No se on halpaa vain £ 22 lol Cant odottaa ihmeitä, että hintaluokassa = P
Old 9 marraskuu 2007, 21:58
Rahoittajien ryhmän

Olin samaa mieltä Alex; Enermax on paras on.

Kun ostin yksi, ensimmäinen asia, sanoin, kun otin sen pois pakkauksessa oli "Wow .....". Voisin kertoa siitä hetkestä, kun olen nähnyt, että se oli osa A-luokan koneita. Ei ollut ainoa naarmu tai kummajainen, näytti hyvin, hyvin hiljaa ... melko paljon mitään hyvää kommentoida voin tehdä sovellettu tähän PSU.

"Jos et pysty vakuuttamaan heitä, sekoittaa ne!"
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko apua poimintaa. PaintbalPunk 79 Rautatavaran Chat 10 27. Joulukuu 2008 17:10
Tarvitsetko Quick Help poimintaa A LCD-näyttö! Please Help PaintbalPunk 79 Graphics Cards & Näytöt 3 11. Joulukuu 2008 20:57
Rakennus ensimmäinen peli-pc. Tarvitsetko apua valita komponentteja. aceatc Rautatavaran Chat 20 6. marraskuu 2008 02:42
Tarvitsetko apua nostojärjestelmä näyttöinä. Ehdotuksia kaverit? :) link590o Graphics Cards & Näytöt 6 5th Mar 2008 01:55
Näytöt Ei poimien Crazy_Jimmy Graphics Cards & Näytöt 7 6. Jun 2007 09:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.