mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Het kiezen van de juiste PSU

Reply

Thread Tools
Old 9 november 2007, 13:01
Lid Fractie

Default Het kiezen van de juiste PSU

OK om te beginnen met die ik net heb gekocht een ECS KA3 MVP moederbord. Ik heb de handleiding lezen en ik moet een moederbord 24pin connector + een 4 pin AUX-aansluiting voor de CPU. Geen van mijn andere moederborden hebben die nodig zijn deze connector en im net geplakt waarop een te krijgen!

Btw mijn budget bedraagt £ 125 en im planning gaan xfire.

Ook kan iemand helpen vereenvoudigen 12v rails voor mij, dat deel net vliegt recht over de bovenkant van mijn hoofd lol
Old 9 november 2007, 13:56
Donor Groep

24 +4 is standaard nu
Old 9 november 2007, 14:00
Lid Fractie

Dat is een pak van mijn hart dan lol ik zat te denken om ofwel een Enermax Galaxy 850w of dit Cooler Master die ook 850w (http://www.ebuyer.com/product/132289) Im leunt meer voor de CM, omdat het binnen mijn budget.
Old 9 november 2007, 15:02
Donor Groep

Ik citeer iedereen die vraagt, Enermax, voor slechts een reden: ze zijn de beste op de markt in alle wattage reeksen. Het is al bewezen dat mijn persoonlijke voldoening telkens weer.

Maar de CM is geen slecht PSU; mooi efficiënte, goede prijs en stabiel in de spitsuren.

Zo mooi spec'd op de twee van hen voor uw deel. Ook, een goede keuze van het wattage overweegt you're going dual-kaart en de kaart AMD's doen, zoals de elektriciteit.

Ofwel PSU Om eerlijk te zijn, maar als de Enermax is verouderd begroting en de CM in, dan gaat u voor de CM.

Gewoon om te bevestigen en ik heb gedaan wat de controle en de CM zal omgaan met de dubbele kaart tot en met de X2900XT.

De CM heeft ook een 24pin +8 pin (2x4)-connector zoals sommige moederborden hebben een 8pin socket.

In welk opzicht wil je de 12v rails vereenvoudigen?

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 9 november 2007, 15:06
Lid Fractie

Nou wat conufuses mij is het bedrag van de rails ... Duidelijk meer is beter, maar waarom heb je meer lol Ik was vertelde mijn huidige slechts een en blijkbaar dat een enorme geen voor het systeem ben ik van plan om te bouwen. Nou het is goedkoop, op slechts £ 22 lol Cant verwachten wonderen uit deze prijsklasse = P
Old 9 november 2007, 21:58
Donor Groep

Ik zou het eens met Alex; Enermax is het beste wat er is.

Toen kocht ik een, het eerste wat ik zei toen ik nam hem uit de verpakking was "Wow .....". Ik zou kunnen vertellen vanaf het moment dat ik zag dat het ging om een stuk van A-kwaliteit machines. Had geen enkele kras of Oddity, zag er geweldig, was erg stil ... vrijwel elke goede opmerking die ik kan maken op deze PSU.

"Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!"
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.