![]() |
|
| |||
| |||
| Ok å starte med har jeg nettopp kjøpt en ECS KA3 MVP hovedkort. Jeg har lest bruksanvisningen, og jeg trenger en 24pin hovedkort kopling + en 4-pinners AUX-kontakt for CPU. Ingen av mine andre hovedkort har behov for denne kontakten og im like fast som en å få! Btw budsjettet mitt er £ 125 og im planlegger å gå Xfire. Kan også noen enklere 12V skinner for meg, som en del bare flyr rett over toppen av hodet mitt lol |
|
| |||
| |||
| 24 +4 er standarden nå |
|
| |||
| |||
| Dvs en belastning av meg da lol Jeg tenkte å få enten en Enermax Galaxy 850w eller denne Cooler Master som også 850w (http://www.ebuyer.com/product/132289) Im skjev mer for CM fordi innenfor mitt budsjett. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg Sitat alle som spør, Enermax for en grunn bare: de er de beste på markedet i alle effekten varierer. Det er blitt vist til i min personlig tilfredsstillelse og igjen. Men CM er ikke et dårlig PSU; pent effektiv, god pris og stabilt på topp. Så pent spec'd på to av dem for din del. Også godt utvalg av effekten vurderer du skal dual-kort og AMD kortets gjøre som elektrisitet. Enten PSU for å være ærlig, men hvis Enermax er ute av budsjettet og cm, og deretter gå for CM. Bare for å bekrefte i tillegg har jeg gjort noen sjekking og CM håndterer dual kortets opp til og med X2900XT. CM har også en 24pin 8 pinner (2x4) kontakten som noen hovedkort har en 8pin socket. I hvilken forbindelse har du lyst til 12V rails forenkle?
|
| |||
| |||
| Vel hva conufuses meg er mengden av skinnene ... Tydeligvis mer er bedre, men hvorfor trenger du mer lol jeg ble fortalt min nåværende man bare har ett, og tilsynelatende som en stor ingen for det systemet jeg har tenkt å bygge. Vel det er billig for bare £ 22 lol Cant forventer mirakler fra den prisklassen = P |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med Alex; Enermax er det beste som finnes. Når jeg kjøpte en, det første jeg sa da jeg tok det ut av emballasjen var "Wow .....". Jeg kan fortelle fra det øyeblikket jeg så at det var en del av A-klasse maskineri. Hadde ikke en eneste ripe eller særhet, så flott, var veldig stille ... ganske mye god kommentar jeg kan få brukt til denne PSU.
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem, forvirre dem!" |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp rørt. | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 10 | 27 desember 2008 17:10 |
| Trenger Quick Help På plukke En LCD-skjerm! Please Help | PaintbalPunk 79 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 desember 2008 20:57 |
| Tok første gaming pc. Trenger du hjelp til å plukke de komponentene. | aceatc | General Hardware Chat | 20 | 6 november 2008 02:42 |
| Trenger du hjelp til å plukke en skjerm. Forslag folkens? :) | link590o | Kabinetter & Skjermer | 6 | 5 mars 2008 01:55 |
| Skjermer ikke plukke opp | Crazy_Jimmy | Kabinetter & Skjermer | 7 | 6 juni 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |