![]() |
|
| |||
| |||
| Ok till att börja med har jag precis köpt ett ECS KA3 MVP moderkort. Jag har läst manualen och jag behöver en 24pin moderkort anslutningshanteraren + en 4-pin AUX-kontakt för CPU. Ingen av mina andra moderkort ha behövt denna kontakt och im bara fastnar där en att få! Btw min budget är £ 125 och IM planering pågående Xfire. Dessutom kan någon hjälpa förenkla 12v skenor för mig att en del bara flyger rätt över toppen av mitt huvud lol |
|
| |||
| |||
| 24 4 är standard nu |
|
| |||
| |||
| Thats en belastning av mig sedan lol Jag tänkte att få antingen ett Enermax Galaxy 850w eller denna Cooler Master som också 850w (http://www.ebuyer.com/product/132289) Im lutar mer för CM eftersom det inom min budget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag citerar alla som frågar, Enermax, av ett enda skäl: de är de bästa på marknaden i alla wattal intervall. Det är bevisat att min personliga tillfredsställelse och om igen. Men CM är inte en dålig psu, fint effektiv, bra pris och stabil på topp. Så fint spec'd på två av dem för din del. Även bra val av wattal överväger man ska dubbla kort och AMD kortets gillar el. Antingen psu att vara ärlig, men om Enermax är ur budgeten och GH i och sedan gå till CM. Bara för att bekräfta och jag har gjort vissa kontroller och GH kommer att hantera dubbla kortets upp till och med X2900XT. GH har även en 24pin 8 pin (2x4)-kontakten som vissa moderkort har en 8pin uttaget. På vilket sätt vill du att 12v skenor förenkla?
|
| |||
| |||
| Väl vad conufuses mig är storleken på räls ... Naturligtvis större är bättre men varför behöver ni mer lol jag fick höra min nuvarande man bara har en och tydligen att en stor ingen för det system som jag avser att bygga. Jo det är billigt på endast 22 £ lol Cant förvänta sig mirakel att prisnivå = P |
|
| |||
| |||
| Jag håller med Alex, Enermax är det bästa som finns. När jag köpte en, den första jag sa när jag tog ut den ur förpackningen var "Wow .....". Jag kunde berätta från den stund jag såg att det var en del av A-klass maskiner. Har inte en enda repa eller BESYNNERLIGHET, såg mycket, mycket tyst ... ganska bra kommentar jag kan göra på detta PSU.
__________________ "Om du inte kan övertyga dem, förvirra dem!" |