![]() |
|
| |||
| |||
| heyy, slechts een korte vraag im wondering about. im gewoon een opwaardering vrienden pct zijn geval is een volledige grootte atm geval, maar zijn alleen kreeg 1 8cm intake fan aan de voorkant, en de ingebouwde ventilator in de PSU aan de achterkant. zal dit voldoende koeling voor een 1.8 P4? of zal het oververhit na een paar uur gebruik? cheers, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moet OK, enige manier is om te testen en ontdek. Slechtste gaat om het ergste, kunt u een stok £ 5 fan als een ander erop nemen op de achterkant.
|
| |||
| |||
| wow THT was snel! cheers voor dat thts het probleem al, er is geen ruimte voor een andere fan: S zijn gewoon solide metaal, nooit gezien een zaak like it! MCTW |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Misschien is het tijd voor enkele Dremmel actie!
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moet worden ok, ik heb gebruikt om een 3Ghz P4 in een zaak die alleen de PSU fan, en een rooster aan de achterkant en dat was het, en zelfs al was het een beetje warm, het was nog veilig. en als het is een 1.4Ghz P4 moet worden zo goed zal lopen veel koeler.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik liep een 3Ghz P4 met een 80mm in de rug en de PSU fan (maar dat deed was het koelen van de cpu) was het prima