![]() |
|
| |||
| |||
| heyy, bare en rask spørsmålet im undrer om. im bare oppgradere en venner PC, hans sak er et full størrelse minibank saken, men bare 1 8cm inntak vifte i front, og fan innebygd i PSU på baksiden. vil dette være nok kjøling for en 1.8 P4? eller vil den overopphetes etter noen timers bruk? Skål, MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skal være OK, bare måten er å teste den og finn ut. Verst blir det verste, kan du feste en £ 5 fan som en annen ut ta på baksiden.
|
| |||
| |||
| wow tht var rask! Skål for det thts problemet selv, er det ikke plass til en annen fan: S sin like solid metall, aldri sett en sak like it! MCTW |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Kanskje er det tid for noen Dremmel action!
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bør det være ok, jeg pleide å bruke en 3 GHz P4 i en sak som bare hadde PSU viften, og en rist på baksiden og det var det, og selv om det var få litt varme, var det fortsatt trygg. og som det er en 1.4Ghz P4 det skal være fine som det vil gå mye kjøligere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjørte et 3 GHz P4 med en 80mm i ryggen og PSU vifte (men alle som gjorde var kult CPU) det var fine
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP! overoppheting PS kabel | mustang66man | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1 januar 2009 22:59 |
| Overoppheting GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Overoppheting problemet? | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 31 desember 2007 10:55 |
| Overoppheting 2 | baggin | General Hardware Chat | 8 | 8 august 2007 07:42 |
| Overoppheting | gvmllr | General Hardware Chat | 9 | 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |